Kapryśna jest ta "Piękna Helena". Z powodu problemów z rusztami została wygaszona a w jej miejsce od jutra będzie jeździć Ol49-111. Tak więc pod para będą trzy oelki: 23, 69 i 111.
27.01.2003 Pod parą w ruchu planowym są Pm36-2, Ol49-23 oraz Ol49-69. Trwa przegląd parowozu Ol49-111 oraz prace naprawcze przy parowozie Ol49-59, który ma być przygotowany do rewizji zewnętrznej, która ma zostać przeprowadzona na miejscu w Wolsztynie. Termin rewizji mija 31 stycznia 2003.
23.01.2003 W niedzielę 26 stycznia oraz 9 marca parowóz Pm36-2 pojedzie znów z pociągiem specjalnym z Poznania do Wrocławia. Oto rozkład jazdy: Pociąg nr 76710: Poznań 7:55, Luboń 8:00, Leszno 8:48/58, Rawicz 9:22, Wrocław 10:28. Pociąg nr 67511: Wrocław 13:30, Rawicz 14:26, Leszno 14:50/15:05, Luboń 15:52, Poznań 16:01.
22.01.2003 Pod parą są Ol49-23, Ol49-69 oraz Pt47-112.
20.01.2003 Pm36-2, która wczoraj prowadziła pociąg specjalny z Poznania do Wrocławia jest nadal pod parą. Dziś jechała z pociągiem osobowym 33234 ze Zbąszynka do Leszna a jutro pojedzie do Poznania. Peemka zostanie najprawdopodobniej wygaszona w środę a w jej miejsce rozpalona będzie oleka 23. W przyszłą niedzielę Pm36-2 znów pojedzie z pociągiem specjalnym do Wrocławia. Pod parą są jeszcze Ol49-69 oraz na manewrach Pt47-112, która przyprowadziła dziś ze Zbąszynka tylko trzy wagony towarowe.
16.01.2003 Po rozpaleniu parowozu Pm36-2 okazało się, iż nieszczelna jest wyczystka (luka) dlatego w celu usunięcia awarii parowóz musiano wygasić. Ma on być jednak rozpalony dziś w nocy i poprowadzić jutro pociąg 33234 Zbąszynek - Leszno. Pewne kłopoty pojawiły się dziś również w Poznaniu, gdzie pękł rurociąg z wodą, co uniemożliwiło nabranie wody do parowozu Ol49-69. Oleka wróciła do Wolsztyna z pociągiem 4432 prowadzonym przez lokomotywę spalinową, która poprowadziła następnie pociąg 4439 do Poznania. Z tyłu jechała w składzie również oelka 111, która wróci planowo z Poznania z pociągiem 4438. Pt47-112 też miała dziś pecha. Zawiesił się zawór bezpieczeństwa. Również i ten parowóz musi być wygaszony aby usunąć usterkę, jednak tak jak Pm36-2, zostanie on dziś w nocy ponownie rozpalony.
15.01.2003 Rozpalono parowóz Pm36-2, który poprowadzi jutro planowy pociąg Zbąszynek - Leszno, natomiast 19 stycznia pojedzie z pociągiem specjalnym z Poznania do Wrocławia.
14.01.2003 Wygaszono parowóz Ol49-23 a w jego miejsce rozpalono Ol49-69. Jutro zostanie rozpalona również peemka. Pod parą są nadal Ol49-111 oraz Pt47-112.
09.01.2003 Obsada parowóz bez zmian, tzn. Ol49-23, Ol49-111, Pt47-112 na manewrach oraz jako "grzałka" Ty45-379. Zimno w nocy temperatura spada do ok. -18C.
06.01.2003 Pod parą są Ol49-23, Ol49-111 oraz na manewrach Pt47-112. Jest zimno i biało! Temperatura około -10 C. Jeżeli utrzymają się dalej takie mrozy rozpalony zostanie parowóz Ty45-379. Parowóz ten dostał kolejne przedłużenie terminu rewizji o trzy miesiące jednak może być rozpalony tylko przy obniżonym ciśnieniu jako tzw. grzałka do grzania szopy.
04.01.2003 Dziś po raz pierwszy w tym roku wyjechały do Poznania parowozy prowadząc pociągi osobowe według rozkładu jazdy.
02.01.2003 Pod parą są Ol49-23 oraz Ol49-111. Od poniedziałku znów będą jeździć trzy parowozy. Przeczytaj i zobacz jeszcze raz co wydarzyło się w parowozowni w roku 2002
|