Parowóz Ol 49 - 59
.

15.03.2001
"Na punkcie"

19.09.2001
Tuchorza

14.11.2001
W szopie. Obok Ty2-1398
.

23.05.2000
Z pociągiem towarowym do Zbąszynka

26.05.2000
Rakoniewice

.

Naprawy i rewizje parowozu Ol49-59:
    • Ol49-59 przebywała w Gnieźnie od czwartku 14. września 2000 do środy 14. lutego 2001.
    • od niedzieli 17.03.2002 do piątku 19.04.2002 na naprawie w Gnieźnie, dziury w dolnej części dymnicy i w popielniku.
    • 16 października 2003 Ol49-59 wystawiono z szopy - zły stan zespórek i brak rewizji zewnętrznej uniemożliwia dalszą jazdę. 
    • 17 marca 2004 odstawiono do Gniezna celem rewizji zewnętrznej.
    • 29 listopada 2005 roku przetransportowano do Piły, gdzie dokonano rewizji wewnętrznej kotła i wymieniono skrzynię ogniową.
    • 30 lipca 2008 roku z Piły przetransportowano do Gniezna. 
    • W piątek 31 listopada 2008 wróciła pod parą do Wolsztyna. 
    • W poniedziałek 14 czerwca 2010 odstawiono do Leszna celem dokonania rewizji zewnętrznej - wróciła w piątek 4 marca 2011 roku o godzinie 16:53. 
    • Od poniedziałku 27 czerwca do poniedziałku 22 sierpnia 2011 parowóz przebywał w Lesznie - Naprawy rury parowej przepustnicy. 
    • W czwartek 5 czerwca 2014 razem z tendrem od Ol49-7 parowóz odjechał pod parą do Leszna.
    • W niedzielę 23.05.2021 o godzinie 6:15 z Wolsztyna do Wągrowca wyjechał skład Pt47-65 + Ol49-59 + salonka. Parowóz Ol49-59 jest  poddany w Wągrowcu naprawie P5. Ma otrzymać nowy kocioł wyprodukowany w Czechach w zakładach SEA Kolin. Przewidywany termin powrotu do sprawności rok 2025 . [FILM]
Rok produkcji  1953
Numer fabryczny 3170
Numer kotła 13247
Ostatnia rewizja wewnętrzna 2008.06.30
Następna rewizja wewnętrzna 2014.06.30
Następna rewizja zewnętrzna 2013.03.31
Założenie skrzyni ogniowej 2008
.
Copyright (c) by Wojtek Lis