Naprawy i rewizje parowozu
Ol49-59:
-
Ol49-59 przebywała w Gnieźnie
od czwartku 14. września 2000 do środy 14. lutego 2001.
-
od niedzieli 17.03.2002 do piątku
19.04.2002 na naprawie w Gnieźnie, dziury w dolnej części dymnicy i w popielniku.
-
16 października 2003 Ol49-59
wystawiono z szopy - zły stan zespórek i brak rewizji zewnętrznej uniemożliwia
dalszą jazdę.
-
17 marca 2004 odstawiono do
Gniezna celem rewizji zewnętrznej.
-
29 listopada 2005 roku przetransportowano
do Piły, gdzie dokonano rewizji wewnętrznej kotła i wymieniono skrzynię
ogniową.
-
30 lipca 2008 roku z Piły przetransportowano
do Gniezna.
-
W piątek 31 listopada 2008 wróciła
pod parą do Wolsztyna.
-
W poniedziałek 14 czerwca 2010
odstawiono do Leszna celem dokonania rewizji zewnętrznej - wróciła w piątek
4 marca 2011 roku o godzinie 16:53.
-
Od poniedziałku 27 czerwca do
poniedziałku 22 sierpnia 2011 parowóz przebywał w Lesznie - Naprawy
rury parowej przepustnicy.
-
W czwartek
5
czerwca 2014 razem z tendrem od Ol49-7 parowóz odjechał pod parą do
Leszna.
-
W niedzielę
23.05.2021 o godzinie 6:15 z Wolsztyna do Wągrowca wyjechał skład Pt47-65
+ Ol49-59 + salonka. Parowóz Ol49-59 jest poddany w Wągrowcu naprawie
P5. Ma otrzymać nowy kocioł wyprodukowany w Czechach w zakładach SEA Kolin.
Przewidywany termin powrotu do sprawności rok 2025 . [FILM]
Rok produkcji |
1953 |
Numer fabryczny |
3170 |
Numer kotła |
13247 |
Ostatnia rewizja wewnętrzna |
2008.06.30 |
Następna rewizja wewnętrzna |
2014.06.30 |
Następna rewizja zewnętrzna |
2013.03.31 |
Założenie skrzyni ogniowej |
2008 |
|
|
|