29.11.2003
Wygaszono parowóz Ol49-69 a w jego miejsce rozpalono Ol49-23. Pod parą jest jeszcze Ol49-111. Na nastawni WL ułożono nową dachówkę. Budynek ten będzie jeszcze na nowo otynkowany zachowując jednak jego ceglane elementy konstrukcyjne. Wymienione mają być również okna.
22.11.2003 Parowóz Pt47-65 wygaszono na mycie. W jego miejsce rozpalono parowóz Ol49-69. Pod para jest jeszcze Ol49-111. Od parowóz Pt47-112 odczepiono tender i odstawiono go na zewnątrz. Pt47-112 wstawiono do szopy na kanał szósty razem z tendrem od Ol49-59 (w rzeczywistości jest to stary zielony tender od Ol49-69). Parowóz Pt47-112 będzie używany w czasie zimy do grzania szopy.
16.11.2003 Sytuacja bez zmian. Pod parą są nadal Pt47-65 i Ol49-111.
09.11.2003 Pod parą w ruchu osobowym są nadal Ol49-111 oraz Pt47. Na manewrach lokomotywa spalinowa.
07.11.2003 Z dniem 1 listopada utworzono w Wolsztynie "Sekcję napraw parowozów" obejmującą również grupę pracowników w Gnieźnie odpowiedzialnych za naprawy parowozów! Wiąże się to m.in. bezpośrednim podjęciem prac naprawczych przy parowozach, które oczekują na naprawy w Gnieźnie. Jako pierwszy jest już naprawiany parowóz Ol49-7. W ruchu osobowym jeżdżą Ol49-111 oraz Pt47-65. Z powodu nadgodzin manewry prowadzi lokomotywa spalinowa.
04.11.2003 W ruchu osobowym są Pt47-65 oraz Ol49-23. Wygaszono parowóz Pt47-112, który prowadził pociągi towarowe. Problemy z dławnicą przepustnicy.
|