Po prawie
rocznej przerwie w kursowaniu parowozów w ruchu planowym już 26 marca br.
zaplanowano reaktywację pociągów prowadzonych przez wolsztyńskie parowozy.
Oferta WOLTUR pozwoli na dalszą promocję miasta Wolsztyna, jako miasta
lokomotyw parowych, miasta z unikatową i niepowtarzalną atrakcją turystyczną,
czy dalsze wyróżnianie się oryginalną propozycją dla przyjezdnych.
Wstrzymanie
kursowania parowozów w codziennej obsłudze pasażerskiej od kwietnia 2014
r. znacząco wpłynęło na obniżenie ruchu turystycznego w mieście, zarówno
wśród odwiedzających parowozownię, jak i w wykorzystaniu istniejącej bazy
noclegowej, odbiorców branży gastronomicznej, czy sprzedawców regionalnych
pamiątek. Oferta nowej marki WOLTUR -Wolsztyn Turystycznie poprzez systematyczne
uruchomienie pociągów prowadzonych przez wolsztyńskie parowozy od marca
do grudnia 2015 r. pozwoli na zażegnanie niekorzystnego czasu stagnacji
parowozów. Tym samym oferta WOLTUR uruchamiająca pociągi kilka razy w miesiącu,
według zaplanowanego i ogłoszonego harmonogramu, wpłynie na pozytywną
zmianę wizerunku parowozowni po okresie braku ruchu planowego, pozwoli
na stworzenie kilkudniowych ofert pobytu w Wolsztynie wraz z poznaniem
pozostałych atrakcji turystycznych regionu.
Pierwszym
działaniem promocyjnym będzie wspólna kampania podczas inauguracji piątego
roku działalności innego, działającego już na rynku produktu turystycznego
tj. TURKOL.PL. W dniu 31 stycznia br. poza organizowanymi przejazdami pociągami:
Stefan, Nikodem i Ryszard dla turystów przygotowano szereg atrakcji na
wolsztyńskim dworcu PKP: prezentację nowej marki turystycznej WOLTUR, stoiska
obiektów noclegowych, punkt promocyjny Gminy Wolsztyn wraz z Kącikiem Urwisa
dla najmłodszych oraz stoisko gastronomiczne przygotowane przez gminne
Koła Gospodyń Wiejskich.
Zapraszamy
31 stycznia (sobota) od godz. 10,00 na przejazdy zabytkowymi wagonami w
kłębach pary, dobre jedzenie, poznanie pozostałych atrakcji Wolsztyna i
okolic, a także ofert pobytów wiosenno - letnich w wolsztyńskich obiektach
noclegowych. |
|