LISTOPAD 2004
.
30.11.2004
Pod parą są nadal Ol49-7 i Pm36-2. 

Pojawił się ostatnio problem z przejazdem pociągów prowadzonych przez parowozy przez most między Luboniem a Wirami nad linią Poznań - Wrocław. W związku ze złym stanem technicznym mostu a zbyt dużym naciskiem na oś w parowozie rozważa się możliwość zawieszenia kursowania parowozów na tym odcinku od nowego rozkładu jazdy! Sprawa nie jest ostatecznie przesądzona! Dalsze informacje niebawem! 
.
.
28.11.2004
W szopie na stanowisku 8 rozpalono parowóz Pm36-2, który jutro pojedzie na trasie do Poznania z pociągami 4439/4436. Z powodu nieszczelności zespórki wygaszono natomiast Pt47-65. Pod parą jest nadal Ol49-7.
.
.
24.11.2004
W parowozie Ol49-69 awarii uległa sprężarka. Parowóz ten wygaszono a w jego miejsce jeździ od dziś Pt47-65. Pod parą jest jeszcze Ol49-7.
.
.
19.11.2004
Pod parą w ruchu planowym są nadal Ol49-7 i Ol49-69. Rozpalono również parowóz Pm36-2, który jutro pojedzie na trasie Poznań - Wrocław. 
Dziś spadł pierwszy śnieg! W Wolsztynie biało i mokro!
.
.
15.11.2004
Pod parą są Ol49-7 i Ol49-69. 
.
.
08.11.2004
W poniedziałek 8 listopada w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie odbyło się kolejne już spotkanie Burmistrza Wolsztyna Andrzeja Rogozinskiego z Ireneuszem Wasilewskim Dyrektorem PKP Cargo z Poznania oraz Zbigniewem Krysiem i Kazimierzem Budynkiewiczem z Zakładu Przewozów Regionalnych z Poznania. Na zaproszenie Burmistrza Wolsztyna w spotkaniu brali również udział Jerzy Gładysiak Dyrektor Departament  Ekologii i Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego oraz Zastępca Dyrektora Departamentu Henryk Szczefanowicz. Omawianą sprawą było dalsze utrzymanie planowych połączeń pasażerskich obsługiwanych przez parowozy. Mimo wcześniejszych zapewnień jakie otrzymał Burmistrz Andrzej Rogozinski nadal istniało zagrożenie wycofania parowozów z ruchu planowego na rzecz tańszych w eksploatacji i utrzymaniu lokomotyw spalinowych. Różnica na jednym kilometrze kształtuje się około 3 złotych. Wszyscy zebrani na spotkaniu zdają sobie jednak sprawę jak ważne jest utrzymanie planowej trakcji parowej w Wolsztynie, dlatego postanowiono, iż od nowego rozkładu jazdy Urząd Marszałkowski złoży zamówienie na pociągi prowadzone przez parowozy przez pierwszy kwartał przyszłego roku. W tym czasie wszystkie strony postarają się znaleźć rozwiązanie w jaki sposób zmniejszyć koszty utrzymania parowozów. Burmistrz Wolsztyna oraz Starosta zapewnili pomoc finansową w wysokości 100.000 złotych. 

Pod parą są Ol49-7 i Ol49-69

.
.
03.11.2004
Wygaszony zostanie dziś "petucha" a w jej miejsce będzie rozpalony parowóz Ok22-31. Pod parą jest jeszcze Ol49-69. 
.
.
01.11.2004
Pod parą są Ol49-69, która prowadzi dziś parę pociągów 4439/4436 oraz Pt47-65, która stoi w szopie. 
Oto krótki film Ol49-69 na moście w Adamowie, 01.11.2004, godzina 11:22. Avi 352 x 256, 1,9MB
.
.
.


Copyright (c) by Wojtek Lis