CZERWIEC 2002
     

[Pt47-112, 26.06.2002, 10:44]

[Ol49-69 i Ty45-359, 26.06.2002, 11:10]

[Pt47-112, 26.06.2002, 11:20]
   .  

[Pt47-112, 21.06.2002, 16:48]

[Pt47-112, 21.06.2002, 16:48]

[Pt47-112, 21.06.2002, 16:49]
.

[Ol49-60 i Ol49-69 przy parowozowni]
20.06.2002, 11:15

[Opóźniony pociąg 4431 z Ol49-69]
20.06.2002, 12:05

[Poc. 4431 widok z nastawni WL]
20.06.2002, 12:05
.

[Pt47-112 z poc. 33234]
20.06.2002, 16:50

[Pt47-112 z poc. 33234]
20.06.2002, 16:50

[Ol49-69 wraca do Wolsztyna]
20.06.2002, 17:55
  .   

Pt47-112 z P33234
12.06.2002, 16:42

Ty45-379
12.06.2002, 10:07

Ty45-379
12.06.2002
.

Ty45-379
12.06.2002

Ty45-379
12.06.2002

Ty45-379
12.06.2002
.

Ty45-379
12.06.2002

Ty45-379
12.06.2002

Ty45-379
12.06.2002
.
POCIĄG SPECJALNY PIRAT

[Pm36-2 i Pt47-112 zbliżają się do Piły]

[Wodowanie parowozów w Pile]

[Smarowanie osi]

[Pt47-112 zostaje w Szczecinku]

[W porcie w Kołobrzegu]

[Pm36-2 na tle latarni morskiej]

[W porcie w Kołobrzegu]

[To moja skrona osoba]

[Maszynista Andrzej Macur smaruje oś]



Copyright (c) by Wojtek Lis